.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد/ افزایش فعاليت‌هاي كميته خريد كتاب مازندران
مدیرکل ارشاد/ افزایش فعاليت‌هاي كميته خريد كتاب مازندران

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران از افزايش گستره فعاليت‌هاي كميته خريد كتاب استان خبر داد.

هادي ابراهيمي پيش از ظهر امروز در همايش تجليل از خادمان نشر مازندران بيان داشت: متوليان بخش كتاب بايد درصدد رفع مظلوميت و محروميت از اين حوزه باشند.

وي افزود: كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي بايد اهتمام ويژه‌اي براي رفع مظلوميت از بخش فرهنگ و هنر كشور داشته باشد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اشاره به رويكرد فرهنگي سفرهاي سوم هيئت دولت اظهار داشت: مازندران داراي ظرفيت‌هاي ويژه‌اي‌ست كه مي‌توان در اين سفر با استفاده از آن كمبودها را جبران كرد.

ابراهيمي ادامه داد: براي استفاده بهينه از اين سفر به گروه‌ها و اقشار مختلف فرهنگي و هنري استان فراخوان خواهيم داد، تا گروه‌هاي مختلف در استان نظرات و دغدغه‌هاي خود را بيان كنند.

وي با اشاره به اينكه دست‌يافتن به اهداف فرهنگي و هنري نياز به تعامل تمام‌ بخش‌هاي مختلف دارد، خاطرنشان كرد:‌ گروه‌هاي مختلف بايد در راستاي ظرفيت‌سازي و ايجاد فضاي لازم براي توسعه با يكديگر همكاري كنند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با تاكيد بر جايگاه ويژه مازندران در اقبال عمومي از كتابخانه‌هاي استان اظهار داشت: با وجود اقبال عمومي در حوزه كتاب و كتابخواني در مازندران با مشكلات زيادي در احداث كتابخانه‌ها مواجه هستيم.

وي گفت: نبود مجتمع‌هاي فرهنگي و هنري و امكانات سخت‌افزاري در حوزه كتاب و كتابخواني مهمترين مشكل استان در اين زمينه است.
در همايش تجليل از خادمان نشر استان مازندران كه در سالن سلمان هراتي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد از فعالان و منتخبان حوزه نشر و كتاب و كتابخواني مازندران تجليل شد.
در بخش اول از نويسنده كتاب كودك رضا علي‌نيا، پژوهشگر و محقق فرهنگ بومي سيروس مهدوي، نصرالله علي‌نيا پيشكسوت حوزه نشر كتاب، حسن شيردل نويسنده برتر، علي شكي مروج كتاب در پايگاه‌هاي مقاومت، چاپ رضايي چاپخانه فعال در حوزه چاپ كتاب و انتشارات روجين ناشر نمونه مازندراني مورد تجليل قرار گرفتند.

در بخش منتخبان نهاد كتابخانه‌هاي عمومي استان ندا داننده به عنوان كتابدار برتر، علي هدايتي خير و اهداكننده كتاب، مصطفي انصاري كتابخوان برتر و مژده پاك‌سرشت مروج و كتاب‌خوان در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان تجليل شدند.

در بخش فعالان عرصه كتاب و كتابخواني نمايندگي انتشارات مسجد جمكران در مازندران و مولايي از آموزش و پرورش مازندران مورد تجليل قرار گرفتند.

در همايش تجليل از خادمان نشر مازندران سيد‌رمضان شجاعي عضو كميسيون فرهنگي مجلس و مشاور معاون پارلماني رئيس سازمان صدا و سيما حضور داشتند./فارس



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.513 seconds.